2014. október 6., hétfő

LOVAGLÁS

Kedvenc elfoglaltságom a lovaglás. A Lovaszugolyban szoktam lovagolni. Sok ló van ott, akiken szeretek lovagolni, de a kedvencem a Hunor nevű ló. Hetente kétszer járok lovagolni; kedden és csütörtökön. Felsorolom még milyen nevű lovak vannak ott: Hernád, Dzsordzsó, Felhő, Piroska, Alma, Foltos, Mulatt, Szibill, Tóbiás, Gizda, Ubul, Sármos, Mörfi.

Ez egy szép fekete fríz ló. Felismerem, mert ismerem a lovakat. Szeretnék nagyon egy ilyen lovat, de sajnos nincs elég helyünk hozzá. Ha lenne egy ilyen lovam, mindennap mennék rajta lovagolni. Annyira tetszik, hogy ezzel járnék iskolába. Kikötném az iskola elé a lovat, aztán ha vége a tanításnak, hazavágtatnék vele. De sajnos ezt nem lehet megcsinálni, mert esetleg ellopja valaki, amíg az iskolában vagyok.
Elnevezném őt is Hunornak, mert nagyon szép. Remélem,egyszer tényleg lesz egy ilyen lovam.

  

AZ ÉV LOVASA

Idén én lettem Lovaszugolyban az év lovasa. Meg is mutatom azt a képet magamról. 
Sajnos, ezt a szép nagy kupát nem hozhattam haza, de majd rákerül a nevem. Remélem, már rajta is van. Sajnos, ezt nem hozhattam haza, de helyette kaptam egy kicsit, az is nagyon tetszik. És ráadásul a lovasnapon, a kedvenc lovamon, Hunoron lovagoltam. A következő bekezdésben is a lovakról, és a lovaglásról fogok írni.

1 megjegyzés: